Тренінги - 2021


Інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу в ЗДО: розроблення програм, проектів, освітніх інновацій


02-04.11.2021 - дистанційний формат

02-04.11.2021 проходило тренінгове навчання з теми «Інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу в ЗДО: розроблення програм, проектів, освітніх інновацій» за замовленням відділу освіти та молоді Кирилівської селищної ради. У тренінгу взяли участь 17 педагогів закладів дошкільної освіти Кирилівської об’єднаної територіальної громади  Якимівського  району Запорізької області.

Старший викладач Погрібняк Н.В. і доцент кафедри дошкільної освіти, к.п.н. Шульга Л.М. провели вебінари на платформі Zoom. Опанування практичних навичок відбувалось під час роботи в підгрупах у сесійних залах та самостійного виконання трьох практичних робіт, у результаті чого  набуто компетеності з інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу в ЗДО.


26-28.10.2021 - дистанційний формат

26-28.10. 2021 проходило тренінгове навчання з теми «Інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу в ЗДО: розроблення програм, проектів, освітніх інновацій». У тренінгу взяли участь 19 педагогів закладів дошкільної освіти Енергодарської міської ради Запорізької області.

Керівники тренінгу - Погрібняк Н.В. і Шульга Л.М. провели вебінари на платформі Zoom з організованим навчанням практичним навичкам під час роботи в підгрупах у сесійних залах та самостійного виконання завдань для оцінення набутих компетеностей.


29-31.03.2021 - дистанційний формат

29-31.03. 2021 проходило тренінгове навчання педагогів закладів дошкільної освіти Запорізької області  з теми «Інформаційно-методичне забезпечення освітнього процесу в ЗДО: розроблення програм, проектів, освітніх інновацій». У тренінгу взяли участь 16 педагогів Дніпровського, Заводського, Комунарського, Шевченківського районів м.Запоріжжя, Більмацького, Василівського районів Запорізької області.

Керівники тренінгу - Погрібняк Н.В. і Шульга Л.М. провели вебінари на платформі Zoom з організованим навчанням практичним навичкам під час роботи в підгрупах у сесійних залах та самостійного виконання завдань для оцінення набутих компетеностей.

29.03.2021 старший викладач кафедри дошкільної освіти Погрібняк Ніна Василівна під час опрацювання теми  "Теоретико-методологічні засади: сучасні виклики та підходи" організувала вправляння у створенні освітніх та парціальних програм, моделюванні, вивченні та узагальненні ППД, розвитку комунікативної компетентності, використанні сучасних методів навчання та удосконаленні педагогічної майстерності педагогів ЗДО. Учасники тренінгу взяли активну участь у вебінарі, здійснювали в підгрупах аналіз ППД та відеороликів під час ділової гри «Педагогічний кінофестиваль», в якій виступали в ролі «кінокритиків» та «кінопіарників».

 


30.03.2021 доцент кафедри дошкільної освіти, к.пед.наук Шульга Людмила Миколаївна зосередила увагу учасників тренінгу на інформаційно-цифровому забезпеченні освітнього процесу в ЗДО. Педагоги під час роботи в сесійних залах працювали над створенням моделей запровадження цифрових технологій у різних сферах діяльності:  управлінській, методичній та педагогічній. Під час заняття розглянуто можливості Google Drive та опрацьовано  інструмент для  збору та аналізу інформації, складання опитування за допомогою Google Форми.


31.03.2021 педагоги долучилися до теоретико-практичних засад проєктної діяльності в ЗДО. Тренер Людмила Шульга акцентувала увагу на діяльнісному підході до освіти та за  допомогою прийому "легкого старту" долучила до обговорення актуальних аспектів  проєктної діяльності. В процесі обговорення розглянуто вимоги до складання соціальних проєктів, банк даних щодо зарубіжних ресурсів з фандрайзингу, краудфандингу, особливості організації освітніх проєктів в умовах закладу дошкільної освіти. У практичній частині педагоги вправлялися у складанні планів з упровадження соціальних та освітніх проєктів у межах закладу та окремої групи. Під час самостійного опрацювання матеріалів тренінгу педагогами розроблено концепцію проєкту за міжнародними стандартами. 


Сподіваємося, що отримані під час тренінгового навчання компетентності допоможуть педагогам у модернізації інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

За  результатами виконаних завдань під час тренінгу всі учасники отримають сертифікати (24 години).